Regulamin platformy

REGULAMIN PLATFORMY

Właścicielem platformy akademia.movetherapy.pl / movetherapy.pl jest:

Move Therapy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ( NIP: 6322036107 REGON: 527354804 KRS: 0001078976; 43-600 Jaworzno - ul. Mickiewicza 5), która jest Niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego z siedzibą w Krakowie, adres siedziby: ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków

zwana dalej Organizatorem Szkoleń/Administratorem

Kontakt z Organizatorem Szkoleń odbywa się:

Telefonicznie – nr kontaktowy +48 792-222-067 od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00

Mailowo – adres poczty elektronicznej: biuro@movetherapy.pl

Listownie – : Move Therapy, Mickiewicza 5, 43-600 Jaworzno

Postanowienia ogólne

• Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z platformy szkoleniowej, a w szczególności warunki zapisywania się na wybrane szkolenia udostępnione na platformie. Użytkownik ma prawo do nieodpłatnego korzystania z informacji umieszczonych na stronie Organizatora. W celu korzystania z platformy Użytkownicy muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej Microsoft Internet Explorer 8.0 lub jej nowsza wersja, Mozilla FireFox 20.0 lub jej nowsza wersja, Apple Safari 4.0 lub jej nowsza wersja oraz Google Chrome 23.0 lub jej nowsza wersja, z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, aktywne konto poczty elektronicznej .

• Dołączenie do wybranego kursu odbywa się po zakończeniu procesu zakupowego z wykorzystaniem platformy sklepu online w przypadku szkoleń płatnych lub po zalogowaniu do platformy w przypadku szkoleń bezpłatnych. Oba procesy wymagają rejestracji Użytkownika na platformie.

• Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego i/lub formularza zakupowego jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000)

• Organizator Szkoleń przetwarza następujące dane osobowe:

– imię i nazwisko,

– adres zamieszkania,

– adres email,

– nr telefonu,

– dane firmy na którą wystawiane są faktury,

• Użytkownik serwisu ma prawo do wglądu w bazę swoich danych osobowych, jak również żądać usunięcia jego danych osobowych poprzez zgłoszenie tej prośby w formie mailowej na adres biuro@movetherapy.pl

Zmiana regulaminu

Organizator Szkoleń zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu z istotnych przyczyn. Informacja o zmianie treści regulaminu, po wskazaniu powodu zostanie wyświetlona  na stronie, a Użytkownik jest zobligowany do zapoznania się i akceptacji zmian  w Regulaminie jeśli zamierza korzystać z Serwisu.

Prywatność i przetwarzanie danych osobowych

• Administratorem danych osobowych jest:

Move Therapy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością mieszcząca się pod adresem: ul. Mickiewicza 5, 43-600  Jaworzno, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001078976, NIP: 6322036107, REGON: 527354804.

Szczegółowe postanowienia odnoszące się do Polityki Prywatności są zamieszczone na stronie Serwisu pod następującym adresem

 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W RAMACH PLATFORMY AKADEMIA.MOVETHERAPY.PL / MOVETHERAPY.PL

§1. 
WSTĘP

Niniejszy Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 344) i jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie za pośrednictwem Platformy.

 

§ 2. 
DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego Regulaminu wskazane poniżej pojęcia przyjmują następujące znaczenie:

  1. Regulamin – zawarty poniżej zbiór zasad dotyczących sprzedaży usług szkoleniowych online.
  1. Usługodawca – właściciel i administrator domeny movetherapy.pl i akademia.movetherapy.pl

Move Therapy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością mieszcząca się pod adresem: ul. Mickiewicza 5, 43-600  Jaworzno, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001078976, NIP: 6322036107, REGON: 527354804.

Adres email: biuro@movetherapy.pl

  1. Serwis, platforma – strona www znajdująca się pod adresem enedu.pl (wraz ze wszystkimi podstronami, stanowiącymi integralną część Serwisu) umożliwiająca użytkownikom zakup dostępnych kursów i szkoleń.
  1. Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,  a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje osobowość prawną, korzystająca z Serwisu.
  2. Usługobiorca – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,  a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje osobowość prawną, która zakupiła usługę w serwisie akademia.movetherapy.pl / movetherapy.pl
  3. Usługa – sprzedawane i świadczone bezpośrednio przez Usługodawcę odpłatne szkolenia online, których zakup dostępny jest w serwisie akademia.movetherapy.pl / movetehrapy.pl dla użytkowników, którzy opłacili dostęp do wybranej Usługi.
  1. Zamówienie – oświadczenie woli Usługobiorcy składane za pomocą Formularza Zamówienia oraz zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą.
  1. Umowa sprzedaży – umowa zawarta przez Move Therapy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością KRS: 0001078976, NIP: 6322036107, REGON: 527354804 z Usługobiorcą, w trybie określonym w niniejszym Regulaminie.
  2. Członkostwo -  członkostwo to cykliczna usługa dostępu do kursów, warsztatów, webinarów i materiałów dostępnych w ramach produktu "Akademia Move Therapy" - określonej w regulaminie szkoleń. Członkostwo jest dostępne w wariancie Basic i Pro. Wariant Basic realizowany jest w ramach płatności cyklicznej miesięcznej w kwocie 119 zł / miesiąc. Wariant Pro jest realizowany w płatności cyklicznej rocznej 1160 zł/ rok.

§ 3. 
ZASADY OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki oraz zasady sprzedaży i świadczenia Usług przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu.
  1. Każda osoba składająca Zamówienie w Serwisie jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem.
  1. Poprzez złożenie zamówienia w Serwisie, Usługobiorca potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
  1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Serwisu poprzez zawarcie Umowy na odległość pomiędzy Usługodawcą oraz Usługobiorcą.
  1. Serwis umożliwia Usługobiorcom korzystanie z Usługi za pośrednictwem sieci internetowej (e-usługa).
  1. Wszystkie ceny opublikowane w ramach Usług na movetherapy.pl,  akademia.movetherapy oraz czlonkostwo.movetherapy.pl są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.
  1. Kopiowanie i rozpowszechnianie, wykraczające poza własny użytek wewnętrzny i osobisty, może odbywać się tylko po uzyskaniu uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy jedynie we wskazanym zakresie.
  1. Cytowanie i publikowanie treści lub materiałów znajdujących się w Serwisie może odbywać się po podaniu źródła pochodzenia treści lub materiałów.

§ 4. 
ZAWARCIE UMOWY ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Użytkownik składa zamówienie w zakresie wybranych Usług poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza zamówienia oraz naciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę” na stronie Serwisu.
  2. W związku z zawarciem Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej Uczestnik zobowiązany jest do zapłaty Organizatorowi
  3. Zapłata ceny powinna nastąpić w następujący sposób:
    1. Wpłata 100% wymaganej kwoty za szkolenie, nie później niż na 5 dni przed datą odbycia Szkolenia
  4. Uczestnik z tytułu zawarcia Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej może dokonywać płatności ceny przelewem na konto Organizatora wskazany na Stronie Internetowej.
  5. Na naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę PayU S.A
    Główna siedziba ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495 
    oraz Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590
  6. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PAYU S.A  oraz BlueMedia S.A.
  7. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  8. Dostępne formy płatności:
    Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro
  9. Czas realizacji zamówienia w przypadku
    płatności kartą [Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być
    wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.]
  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 
  12. Dane kartowe przechowywane są przez PayU S.A. Główna siedziba ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495 
  13. Możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu.
  14. Wysłanie zamówienia wymaga wcześniejszego zaznaczenia pola: „Przeczytałam/em i akceptuję regulamin”.
  15. Płatność cykliczna za usługi subskrypcyjne odbywa się za pomocą systemu płatności PayU, według zasad zawartych w regulaminie bramki płatniczej.
  16. Płatność cykliczna realizowamana za produkt "Członkostwo w Akdemia Move Therapy" realizowana jest w trybie miesięcznym i rocznym. 
  17. Płatność za członkostwo "Basic" W Akademia Move Therapy to koszt 119 zł brutto / miesięcznie, płatność za członkostwo "Pro" w Akademia Move Therapy to koszt 1160 zł brutto / rocznie.
  18. Produkty "Członkostwa Basic i Pro" dostępne od 1 października 2024 roku.
  19. Po otrzymaniu płatności Usługodawca zobowiązuje się przydzielić automatyczny dostęp do wykupionych materiałów wirtualnych i dostarczyć na podany w formularzu zamówienia adres e-mail wiadomość, w której wskazuje ścieżkę dostępu do Usługi w formie video na urządzenia typu komputer, laptop, tablet, smartfon lub dołączenie do wydarzenia on-line (webinaru) akademia.movetherapy.pl / movetherapy.pl w wyznaczonym w zamówieniu terminie.
  20. Płatność za członkostwo następuje z góry – za cały okres miesiąca lub roku w zależności od wyboru cykliczności płatności. Wysokość opłaty za Członkostwa ustala organizator i publikuje go na swojej stronie internetowej.

  21.  Po upływie okresu wskazanego w pkt. 17 uczestnik ma możliwość przedłużenia go na kolejny 1 miesięczny lub 1 roczny okres. W tym celu powinien dokonać opłaty zgodnej z aktualną ceną abonamentu.

  22.  Organizator ma prawo wstrzymać Uczestnikowi dostęp do programu w przypadku braku posiadania przez Uczestnika wykupionego i aktywnego członkostwa w pn. „Akademia Move Therapy ” do czasu jego ponownego wykupienia i aktywowania. Za czas, w którym dostęp został wstrzymany, Uczestnikowi nie przysługuje zwrot opłaty za członkostwo.

  23. Rezygnacja. Uczestnik może zrezygnować z członkostwa Basic i Pro w płatności miesięcznej i rocznej w dowolnym momencie, przy czym dostęp do platformy i szkolenień w ramach danego członkostwa będzie zapewniony do końca obecnego, zapłaconego okresu rozliczeniowego. Płatności są bezzwrotne: nie zwracamy środków ani nie przyznajemy kredytów z tytułu niewykorzystania w całości członkostwa, ani niewykorzystanych treści oferowanych w ramach członkostwa "Basic i Pro w Akademia Move Therapy". W celu anulowania swojego członkostwa należy wysłać mail z rezygnacją na adres: biuro@movetherapy.pl lub pisemnie na adres: Move Therapy, Mickieiwcza 5, 43-600 Jaworzno. Organizator zobowiązuje się wówczas dokonać zakończenia okresu członkostwa lub przekazać w drodze mailowej infromacje jak dokonać tego samemu, jesli jest taka możliwość za pomocą witryny internetowej.

  24. Zmiany cen i planów "członkostwa" . Możemy okresowo wprowadzać zmiany planów członkostwa oraz opłat za usługi. Przykładowe elementy kosztów, które mają wpływ na cenę naszych usług, obejmują m.in. koszty produkcji i licencji, koszty obsługi technicznej i dystrybucji naszych usług, obsługa klienta i inne koszty sprzedaży, koszty administracyjne i inne koszty ogólne oraz obowiązujące w danym kraju opłaty, daniny, podatki i opłaty skarbowe. O takich zmianach cen lub zmianach w planie członkostw powiadomimy użytkownika co najmniej miesiąc przed ich wejściem w życie. Użytkownikowi nieakceptującemu zmiany ceny lub planu członkostwa przysługuje prawo do anulowania członkostwa przed wejściem zmiany w życie.

  25. Szczegóły członkostwa oraz regulamin szkoleń jest dostępny pod linkiem:
    https://akademia.movetherapy.pl/next/public/page/6

§ 5. 
ZMIANY W ZAPISACH REGULAMINU

  1. Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie i w dowolnym zakresie, z zastrzeżeniem obowiązującego prawa.
  1. Usługobiorcy mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem.
  1. Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem ich opublikowania.

§ 6.
UPRAWNIENIA USŁUGOBIORCY I LICENCJA

  1. Usługobiorcy przysługuje prawo do dostępu do materiałów udostępnianych mu w ramach uczestnictwa w szkoleniach zakupionych w ramach platformy akademia.movetherapy.pl / movetherapy.pl, na zasadach określonych w przypadku każdego z produktów. 
  1. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości, że wszelkie materiały udostępniane mu w ramach uczestnictwa w szkoleniach na platformie movetherapy.pl / akademia.movetherapy.pl l stanowią wyłączną własność intelektualną Usługodawcy bądź innych właściwych podmiotów i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  1. Usługobiorca zobowiązuje się wykorzystywać powierzone mu materiały i zawartą w nich treść wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Usługodawcy lub odpowiedniego właściciela praw autorskich.
  1. Usługobiorca nie jest uprawniony do pobierania i zapisywania materiałów wideo.
  1. W przypadku chęci wykorzystania poza platformą enedu.pl materiałów, do których Usługodawca posiada autorskie prawa majątkowe, konieczne jest uzyskanie pisemnej zgody Usługodawcy.
  1. W razie naruszenia postanowień niniejszego punktu Regulaminu, Usługodawca oraz właściciele praw autorskich mogą dochodzić od Usługobiorcy odszkodowania za straty materialne i niematerialne wynikłe z tego naruszenia.

§ 7. 
PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY

  1. Usługodawca ma obowiązek rzetelnego wykonania Usługi na rzecz Usługobiorcy.
  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte świadczenie Usług, jeżeli jest to spowodowane okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek działań lub zaniechań operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych lub energii elektrycznej.
  2. Organizator zobowiązany jest podjąć niezbędne działania w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności Strony internetowej.
  3. Organizator zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w funkcjonowaniu Strony internetowej, w terminie nie dłuższym niż 7 dni. O rozstrzygnięciu reklamacji osoba składająca reklamacja zostanie powiadomiona na wskazany przez siebie adres lub adres poczty elektronicznej. W celu uniknięcia wątpliwości zastrzega się, że niniejsze postanowienie Regulaminu nie stosują się do reklamacji składanych przez Uczestnika dotyczących realizacji Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.
  4. Na żądanie Uczestnika Organizator zobowiązuje się udostępnić aktualną informację o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną w ramach Strony internetowej.

§ 8. 
REKLAMACJE

  1. Usługobiorca ma prawo zgłoszenia reklamacji pod warunkiem dokonania zakupów zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu. Zgłoszenia dokonuje się za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: biuro@movetherapy.pl  z dopiskiem w temacie wiadomości REKLAMACJA.
  1. Usługodawca odpowie na zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  1. W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Usługobiorcy dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Usługobiorcę.
  1. Wszelkie uprawnienia z tytuły reklamacji wygasają po roku od dnia sprzedaży.

§ 9. 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 

  1. Usługobiorcy w rozumieniu art.22 Kodeksu Cywilnego oraz Usługobiorcy w rozumieniu art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przysługuje na podstawie przepisów prawa, prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14dni od dnia w którym Usługobiorca wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy.
  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o niezwłoczny kontakt z Usługodawcą i poinformowanie o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od zawartej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – np. pismo wysłane pocztą na adres siedziby firmy: 

Move Therapy Sp. Z. O.O 

ul. Mickiewicza 5, 43-600 Jaworzno

lub pocztą elektroniczną: biuro@movetherapy.pl

  1. Zgodnie z art. 38 pkt. 13 Ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 
  1. Akceptacja regulaminu oznacza potwierdzenie uzyskania informacji o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Usługobiorcy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru – wyjątek stanowią dodatkowe koszty, wynikające z wybranego przez sposobu dostarczenia przesyłki – innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę.
  1. Zwrot kosztów nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji o odstąpieniu od umowy.
  1. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. W przypadku skorzystania przez Usługobiorcę z prawa odstąpienia od Umowy, zobowiązany jest on odesłać towar niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Usługodawcę o odstąpieniu od umowy na adres Usługodawcy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  1. Usługobiorca odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru, wynikającej z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia przez Usługobiorcę dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  1. W przypadku zwrotu uszkodzonego lub niepełnowartościowego towaru bądź też braku jego zwrotu w ogóle, Usługowca odpowiednio pomniejsza lub nie dokonuje zwrotu płatności na rzecz Usługobiorcy.
  1. Usługobiorca ma obowiązek zabezpieczyć zwracany towar, tak aby zapewnić jego bezpieczeństwo w trakcie transportu.
  1. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Usługobiorca, chyba że strony wspólnie ustalą inną możliwość.
  1. Usługodawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 10.  Polityka prywatności

Polityka COOKIES

  1. Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tak zwane „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Sklepu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  5. W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, na przykład wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

 

§ 11. 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest dostępny dla każdego Użytkownika.
  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisy Kodeksu cywilnego oraz odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Usługodawca zastrzega prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i wedle własnego uznania. W przypadku istotnych zmian Usługobiorcy zostaną powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail) lub za pośrednictwem powiadomień w serwisie Usługodawcy.
  1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów o świadczenie usług szkoleniowych między Organizatorem a Uczestnikiem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku możliwości zawarcia ugodowego rozstrzygnięcia sporu każda ze stron będzie uprawniona do skierowania sprawy do właściwego rzeczowo i miejscowo sądu powszechnego.
  2. Dodatkowych informacji na temat różnych aspektów zamówienia i jego realizacji zawiera dział FAQ (Najczęściej zadawane pytania) dostępny na Stronie internetowej. Szczegółowe informacje udzielane są również poprzez kontakt pod numerem telefonu: 792-222-067 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na Stronie internetowej.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2019 r.